瓏碧|九龍城新盤|揀樓攻略|揀咩座向避望重建項目?|名校網地段

28Hse House Tour  2022-05-20  #Video #New Properties

位於九龍城賈炳達道的瓏碧,由內房碧桂園發展。23層高的單幢住宅,提供190個單位,實用面積213至414一,平方呎,涵蓋開放式至兩房戶型。另外項目設有會所及停車場,提供10個車位,管理費每呎4.5元。

瓏碧以名校網、交通便利及成熟配套等作招來,相信能吸引不少家長客及投資者。項目屬於屬於41校網,而中學則是九龍城區。當中有不少傳統名校﹐例如喇沙書院、喇沙小學、瑪利諾修院學校、拔萃小學等。至於交通方面,瓏碧鄰近宋皇臺站,亦可以步行至樂富站。隨著東鐵綫過海段通車,前往港島也更方便。

瓏碧主要有三邊景觀,不過要留意,附近有不少重建項目待進行,現時景觀沒有保障。例如樓盤旁邊的九龍城廣場,會重建成為兩幢高26層的住宅大廈,提供850伙及647個車位;另外大廈正面對著的聯合道84至98號,地盤已經平整。這裡早年獲批興建一座高26層的商住大廈,對景觀必定有影響。

如想查看更多影片,可按此查看更多

Disclaimer: All wordings and pictures which indicated 28HSE editor are the copyright of 28HSE LIMITED. Acknowledgement is required if other parts of this publication are used. The content is for reference only, does not constitute investment advice and it does not mean that 28HSE agreed the points. The area which show in the article is salable area if there is no special circumstances. The pictures is for reference also.

Share by Facebook

Share by Whatsapp

Share by email